fbpx
Menu Zamknij

Zgłoszenie serwisu

Nieuzasadnione wezwanie serwisu do urządzenia objętego gwarancją jest płatne :

  • Cena roboczo-godziny serwisu wg. cennika

  • Cena zryczałtowana dojazdu: wg. cennika

Aby utrzymać gwarancję na urządzenia należy według wytycznych producenta zamawiać przegląd w autoryzowanym serwisie.

Przeglądy gwarancyjne wykonywane są tylko na życzenie klienta po wcześniejszym zgłoszeniu poprzez formularz na naszej www.

Niektórzy producenci wymagają różnej częstotliwości przeglądów w okresie gwarancji:

  • Hitachi pompy ciepła i klimatyzatory 1 x w roku
  • Buderus pompy ciepła powietrzne i gruntowe 1 x w roku
  • Nibe pompy ciepła powietrzne i gruntowe 1 x w roku,
  • Mitsubishi pompy ciepła powietrzne i gruntowe 2 x w roku,
  • Samsung pompy ciepła i klimatyzatory 2 x w roku
stan wiedzy na styczeń 2023r.
 
 

Ogólne warunki gwarancji (kliknij wybraną markę):

Zanim zgłosisz usterkę,
prosimy sprawdzić :

Cennik przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych :

Zgłoszenie usterki/błędu działania

Zgłoszenie przeglądu