Zgłoszenie serwisu
Nieuzasadnione wezwanie serwisu do urządzenia objętego gwarancją jest płatne :
-
Cena roboczo-godziny serwisu wg. cennika
- Cena zryczałtowana dojazdu: wg. cennika
Aby utrzymać gwarancję na urządzenia należy według wytycznych producenta zamawiać przegląd w autoryzowanym serwisie.
Przeglądy gwarancyjne wykonywane są tylko na życzenie klienta po wcześniejszym zgłoszeniu poprzez formularz na naszej www.
Niektórzy producenci wymagają różnej częstotliwości przeglądów w okresie gwarancji:
- Hitachi pompy ciepła i klimatyzatory 1 x w roku
- Buderus pompy ciepła powietrzne i gruntowe 1 x w roku
- Nibe pompy ciepła powietrzne i gruntowe 1 x w roku,
- Mitsubishi pompy ciepła powietrzne i gruntowe 2 x w roku,
- Samsung pompy ciepła i klimatyzatory 2 x w roku
stan wiedzy na styczeń 2023r.
Ogólne warunki gwarancji (kliknij wybraną markę):
509