WARUNKI OBSŁUGI REKLAMACJI I NAPRAW TOWARÓW ZAKUPIONYCH W NTS-ENERGY SP. Z O.O.
OBSŁUGA NAPRAW :
1. Co zrobić, jeżeli zakupiony wyrób nie działa poprawnie?
Po pierwsze zajrzyj do instrukcji obsługi i upewnij się, że nie popełniłeś błędu ustawień lub eksploatacji wyrobu. Możesz również skontaktować się z naszym działem technicznym i przedstawić problem. W razie podtrzymania przekonania o niesprawności urządzenia lub jego niezadowalającej jakością należy złożyć reklamację na piśmie.
Kupującemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień rękojmi za wady lub z gwarancji. Decyzja o wyborze rodzaju uprawnień jest ograniczona.
2. Dla urządzeń i produktów sprzedawanych do celów związanych z działalnością gospodarczą odpowiedzialność firmy NTS-ENERGY SP. Z O.O. z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu jest wyłączona (art.558 KC).
3. Gwarancja określona w Warunkach Gwarancji przysługuje jedynie podmiotowi, który zakupił towar w NTS-ENERGY SP. Z O.O. nie dopuszcza się przenoszenia praw gwarancyjnych na osoby trzecie bez zawarcia odpowiedniej umowy pomiędzy NTS-ENERGY SP. Z O.O. a podmiotem, który dokonał zakupu w NTS-ENERGY SP. Z O.O.
4. Gdzie zwrócić się o serwis urządzenia?
a. Jeżeli zależy Ci, aby nabyte wyroby służyły przez długi okres, a w przypadku awarii mieć pewność, że zostaną doprowadzone do optymalnej sprawności, to radzimy skorzystać tylko z Serwisu , którego adres znajduje się poniżej:
NTS-ENERGY SP. Z O.O.
ul.Główna 1 A
51-188 Psary

Warunki gwarancji do pobrania w pliku PDF :